Alla inlägg den 3 september 2010

Av Den hårda vägen - 3 september 2010 10:11

Som de närmaste inom Plutonen vet verkar det vara små gröna gubbar som bor och lever i Högkvarterets huvud och det är dem som står för alla lustiga och märkliga idéer den människan får..iallafall enligt han själv.


Ett axplock av lite funderingar man hört senaste tiden:


"Man blir som man umgås"  - Låter som det bara är att börja hänga med Bill Gates och grabbarna. (men vem fan vill det!?)


"Människorna som lever i Sibirien har det för djävla bra" - Enklast är bäst, skaffa mat och hålla sig varm och försöka överleva dagen/natten. Då har man att göra dagarna i ända säger han.


"Hade jag varit odödlig hade jag frilansat som gerillasoldat" - Till och med Högkvarteret rör till det för sig själv..Han tror ju faktiskt redan att han är odödlig..


"Jag ska starta ett eget parti och ta ut det mest väsentliga och det bästa ur varje parti som redan finns" - Vi vågar inte ens tänka på hur det landet skulle se ut sen..


"Varför är toalettborstar vita? Eller varför är inte hela toastolen brun?" - Mitt i prick! Vi lyfter på hatten och gratulera till dagens två livsviktigaste frågor..(för övrigt undrar vi detsamma..)


/Plutonen








Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards